DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Kokius duomenis reikia pateikti norint gauti atsarginių detalių ar papildomos pasiūlymą?
- Kuo daugiau duomenų pateiksite tuo daugiau galimybių turėsime pateikti Jums geriausią įmanomą pasiūlymą.
Tikslus technikos modelis ir serijinis (VIN) numeris yra privalomi norint tiksliai identifikuoti detales išvengiant klaidų. Kur galiu rasti mašinos serijinį (VIN) numerį?
- Jūsų patogumui paruošėme specialų gidą su populiariausių mašinų serijinių numerių lokacijomis. Serijinių numerių lokacijos >>
Koks yra prekių tiekimo terminas?
- Detales, kurias turime sandėlyje galime pristatyti tą pačią darbo diena autobusų siuntomis arba sekančią dieną kurjeriu.
Užsakomos detalės gali būti pristatomos oro transportu per 1-2 darbo dienas arba žemės transportu per 3-9 darbo dienas. Kokiais būdais galima atsiskaityti už prekes?
- Banko pavedimu, grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele atsiėmimo vietoje, grynaisiais pinigais siuntą pristačiusiam kurjeriui. Detalesnė informacija >>
Kokiais būdais galima gauti prekes?
- Atsiimti parduotuvėje adresu: Kirtimų g. 33 Vilnius .
Atsiimti autobusų stoties siuntų skyriuje, Jūsų pasirinktame mieste.
Gauti sekančią dieną pasirinktu adresu visoje Lietuvoje pristatant kurjeriu. Kokia garantija suteikiama parduodamoms prekėms?
- Parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija. Detalesnė informacija >>
Kada pradedamas skaičiuoti prekės garantinis laikotarpis?
- Prekės garantinis laikotarmpis pradedamas skaičiuoti nuo sąskaitos-faktūros arba kasos čekio išrašymo datos.
Ar galima grąžinti pagal individualų kliento poreikį užsakytas kokybiškas prekes?
- Pagal individualų kliento poreikį užsakytos, pagamintos ar modifikuotos tinkamos kokybės prekės nekeičiamos ir negali būti grąžinamos (pirkėjui negrąžinami už tokias prekes sumokėti pinigai).
Ar prekiaujate naudotomis detalėmis?
- Naudotas detales pristatome pagal individualų kliento poreikį.
Ekonominė nauda gaunama esant brangių hidraulinės sistemos, valdymo blokų, transmisijos, tiltų mazgų poreikiui.